You love it, i love it, too: a social network analysis approach to brand love
Lo amas, yo también lo amo: las redes sociales como enfoque en el análisis del amor hacia las marcas Abstract Brand love is a person’s emotional attachment to a brand. We propose that brand love cannot be separated from the social context in which it exists. This paper’s objective is to analyze how...
Guardado en:
Autores principales: | Treviño, Teresa, Morton, Flor, Robles, Carolina |
---|---|
Formato: | Online |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
ACACIA A.C.
2018
|
Acceso en línea: | https://cienciasadmvastyp.uat.edu.mx/index.php/ACACIA/article/view/72 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Exploring Consumer’s Expectations and Perceptions of Brands During the Coronavirus Contingency
por: Treviño Benavides, Teresa, et al.
Publicado: (2022) -
Social networking in Mexico: a reflection
por: Azuela-Flores, José Ignacio
Publicado: (2011) -
Effects of brand value on consumer behavior in the mobile phone market
por: Gómez Sánchez, David, et al.
Publicado: (2019) -
Marketing actions that contribute to the brand positioning of private universities in Puebla
por: Guerra Peralta, Alfonso Oswaldo, et al.
Publicado: (2024) -
Influence of addiction to social networks on school failure in bachelor level students
por: Amador-Ortíz, Carlos Miguel
Publicado: (2021)