Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Bewaard in:
| Hoofdauteur: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Formaat: | Online |
| Taal: | eng |
| Gepubliceerd in: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Online toegang: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
door: Fernández Lamarra, Norberto
Gepubliceerd in: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
door: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Gepubliceerd in: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
door: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Gepubliceerd in: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
door: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
door: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Gepubliceerd in: (2020)