Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
保存先:
| 第一著者: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| フォーマット: | Online |
| 言語: | eng |
| 出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| オンライン・アクセス: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
著者:: Fernández Lamarra, Norberto
出版事項: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
著者:: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, 等
出版事項: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
著者:: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, 等
出版事項: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
著者:: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, 等
出版事項: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
著者:: Caballero-Rico, Frida Carmina, 等
出版事項: (2020)