Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Tallennettuna:
| Päätekijä: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Aineistotyyppi: | Online |
| Kieli: | eng |
| Julkaistu: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Linkit: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
Tekijä: Fernández Lamarra, Norberto
Julkaistu: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
Tekijä: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Julkaistu: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
Tekijä: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Julkaistu: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
Tekijä: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Julkaistu: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
Tekijä: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Julkaistu: (2020)