Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Saved in:
| Hovedforfatter: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Format: | Online |
| Sprog: | eng |
| Udgivet: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Online adgang: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
af: Fernández Lamarra, Norberto
Udgivet: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
af: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Udgivet: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
af: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Udgivet: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
af: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Udgivet: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
af: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Udgivet: (2020)