Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Wedi'i Gadw mewn:
| Prif Awdur: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Fformat: | Online |
| Iaith: | eng |
| Cyhoeddwyd: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Mynediad Ar-lein: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
gan: Fernández Lamarra, Norberto
Cyhoeddwyd: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
gan: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Cyhoeddwyd: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
gan: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Cyhoeddwyd: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
gan: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Cyhoeddwyd: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
gan: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Cyhoeddwyd: (2020)