Improvement and teaching models, autonomous learning and learning styles by Dr. David Kolb
El objetivo de este artículo, es aumentar el nivel de conciencia, acerca de cómo aprendemos, cómo mejorar lo aprendido y especialmente cómo medir los resultados. David A. Kolb (MIT 1979)(1) nos propone un modelo con el propósito de desarrollar la eficiencia personal, una vez que aceptamos nuestro pr...
Saved in:
| Main Author: | Juárez-Ríos, Andrés |
|---|---|
| Format: | Online |
| Language: | eng |
| Published: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2008
|
| Online Access: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/436 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
by: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Published: (2016) -
La superación y los modelos de enseñanza, el autoaprendizaje y los estilos de aprendizaje del Dr. David Kolb
Published: (2017) -
Model for the reinforcement of learning with mobile devices
by: Cantú-Cervantes, Daniel, et al.
Published: (2019) -
LEARNING MODULES
by: Peñarrieta de Córdova, María Isabel
Published: (2018) -
Music, a door to learning
by: Navarro-Ugalde, Claudia
Published: (2007)