UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Saved in:
Main Authors: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
格式: | Online |
語言: | eng |
出版: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
在線閱讀: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
由: Martínez Guevara, José Luis, et al.
出版: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
由: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
出版: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
由: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
出版: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
由: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
出版: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
由: Garza Puente, Diana Guadalupe
出版: (2018)