UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Format: | Online |
Język: | eng |
Wydane: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Dostęp online: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
od: Martínez Guevara, José Luis, i wsp.
Wydane: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
od: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, i wsp.
Wydane: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
od: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Wydane: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
od: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, i wsp.
Wydane: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
od: Garza Puente, Diana Guadalupe
Wydane: (2018)