UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | eng |
Gepubliceerd in: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Online toegang: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
door: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Gepubliceerd in: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
door: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
Gepubliceerd in: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
door: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Gepubliceerd in: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
door: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
door: Garza Puente, Diana Guadalupe
Gepubliceerd in: (2018)