UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
保存先:
主要な著者: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | eng |
出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
オンライン・アクセス: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
著者:: Martínez Guevara, José Luis, 等
出版事項: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
著者:: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, 等
出版事項: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
著者:: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
出版事項: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
著者:: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, 等
出版事項: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
著者:: Garza Puente, Diana Guadalupe
出版事項: (2018)