UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoirí: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | eng |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Rochtain ar líne: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
de réir: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
de réir: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
de réir: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
de réir: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
de réir: Garza Puente, Diana Guadalupe
Foilsithe / Cruthaithe: (2018)