UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | eng |
Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Accès en ligne: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
par: Martínez Guevara, José Luis, et autres
Publié: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
par: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et autres
Publié: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
par: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Publié: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
par: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et autres
Publié: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
par: Garza Puente, Diana Guadalupe
Publié: (2018)