UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Tallennettuna:
Päätekijät: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Aineistotyyppi: | Online |
Kieli: | eng |
Julkaistu: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Linkit: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
Tekijä: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Julkaistu: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
Tekijä: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
Julkaistu: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
Tekijä: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Julkaistu: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
Tekijä: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
Julkaistu: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
Tekijä: Garza Puente, Diana Guadalupe
Julkaistu: (2018)