UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Gorde:
Egile Nagusiak: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Formatua: | Online |
Hizkuntza: | eng |
Argitaratua: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Sarrera elektronikoa: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
nork: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Argitaratua: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
nork: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
Argitaratua: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
nork: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Argitaratua: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
nork: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
Argitaratua: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
nork: Garza Puente, Diana Guadalupe
Argitaratua: (2018)