UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | eng |
Έκδοση: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Διαθέσιμο Online: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
ανά: Martínez Guevara, José Luis, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
ανά: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, κ.ά.
Έκδοση: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
ανά: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Έκδοση: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
ανά: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
ανά: Garza Puente, Diana Guadalupe
Έκδοση: (2018)