UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Saved in:
Main Authors: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Format: | Online |
Sprog: | eng |
Udgivet: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Online adgang: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
af: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Udgivet: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
af: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
Udgivet: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
af: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Udgivet: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
af: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
Udgivet: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
af: Garza Puente, Diana Guadalupe
Udgivet: (2018)