Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Сохранить в:
| Главные авторы: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Формат: | Online |
| Язык: | spa |
| Опубликовано: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Online-ссылка: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
по: Jeny Espinosa, et al.
Опубликовано: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
по: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Опубликовано: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
по: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Опубликовано: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
по: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
Опубликовано: (2019) -
Obesidad Universitaria
Опубликовано: (2017)