Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Bewaard in:
| Hoofdauteurs: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Formaat: | Online |
| Taal: | spa |
| Gepubliceerd in: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Online toegang: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
door: Jeny Espinosa, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
door: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Gepubliceerd in: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
door: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Gepubliceerd in: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
door: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Obesidad Universitaria
Gepubliceerd in: (2017)