Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
保存先:
| 主要な著者: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| フォーマット: | Online |
| 言語: | spa |
| 出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| オンライン・アクセス: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
著者:: Jeny Espinosa, 等
出版事項: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
著者:: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
出版事項: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
著者:: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
出版事項: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
著者:: Lera Mejía, Jorge Alfredo, 等
出版事項: (2019) -
Obesidad Universitaria
出版事項: (2017)