Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Gorde:
| Egile Nagusiak: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Formatua: | Online |
| Hizkuntza: | spa |
| Argitaratua: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Sarrera elektronikoa: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
nork: Jeny Espinosa, et al.
Argitaratua: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
nork: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Argitaratua: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
nork: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Argitaratua: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
nork: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
Argitaratua: (2019) -
Obesidad Universitaria
Argitaratua: (2017)