Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Gespeichert in:
| Hauptverfasser: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Format: | Online |
| Sprache: | spa |
| Veröffentlicht: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Online Zugang: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
von: Jeny Espinosa, et al.
Veröffentlicht: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
von: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Veröffentlicht: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
von: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Veröffentlicht: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
von: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Obesidad Universitaria
Veröffentlicht: (2017)