Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Uloženo v:
| Hlavní autoři: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Médium: | Online |
| Jazyk: | spa |
| Vydáno: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| On-line přístup: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
Autor: Jeny Espinosa, a další
Vydáno: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
Autor: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Vydáno: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
Autor: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Vydáno: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
Autor: Lera Mejía, Jorge Alfredo, a další
Vydáno: (2019) -
Obesidad Universitaria
Vydáno: (2017)