Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Guardat en:
| Autors principals: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Format: | Online |
| Idioma: | spa |
| Publicat: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Accés en línia: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
per: Jeny Espinosa, et al.
Publicat: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
per: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Publicat: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
per: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Publicat: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
per: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
Publicat: (2019) -
Obesidad Universitaria
Publicat: (2017)