EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training
La alfabetización de evaluación es un término que ha surgido del uso constante en el ámbito internacional de los datos de evaluación y la necesidad de ayudar a los maestros a comprender y aplicar los procedimientos de evaluación en sus aulas de idiomas (Malone, 2013; Inbar-Lourie, 2013). Implica el...
Saved in:
主要作者: | González, Elsa Fernanda |
---|---|
格式: | Online |
语言: | spa |
出版: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
在线阅读: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/63 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
PERCEPTIONS OF THE USE OF WEB 2.0 TOOLS IN SECOND LANGUAGE COLLABORATIVE WRITING
由: PÉREZ-AMARO, Elsa Guadalupe
出版: (2021) -
Assessment of digital skills proficiency in the training process of bachelor's degree students: perception of academics in the education area at UAT.
由: Ruiz Olivares, Noel, et al.
出版: (2023) -
Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform
由: Roux, Ruth
出版: (2018) -
Perceptions about the e-portfolios and assessment rubric
由: Garza Zamudio, Alma Delia, et al.
出版: (2021) -
Teacher training in Latin America: between reproduction and resistance.
由: Ávila Sánchez, Rocío Jazmín, et al.
出版: (2022)