EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training
La alfabetización de evaluación es un término que ha surgido del uso constante en el ámbito internacional de los datos de evaluación y la necesidad de ayudar a los maestros a comprender y aplicar los procedimientos de evaluación en sus aulas de idiomas (Malone, 2013; Inbar-Lourie, 2013). Implica el...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | González, Elsa Fernanda |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
Mynediad Ar-lein: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/63 |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
PERCEPTIONS OF THE USE OF WEB 2.0 TOOLS IN SECOND LANGUAGE COLLABORATIVE WRITING
gan: PÉREZ-AMARO, Elsa Guadalupe
Cyhoeddwyd: (2021) -
Assessment of digital skills proficiency in the training process of bachelor's degree students: perception of academics in the education area at UAT.
gan: Ruiz Olivares, Noel, et al.
Cyhoeddwyd: (2023) -
Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform
gan: Roux, Ruth
Cyhoeddwyd: (2018) -
Perceptions about the e-portfolios and assessment rubric
gan: Garza Zamudio, Alma Delia, et al.
Cyhoeddwyd: (2021) -
Teacher training in Latin America: between reproduction and resistance.
gan: Ávila Sánchez, Rocío Jazmín, et al.
Cyhoeddwyd: (2022)