EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training
La alfabetización de evaluación es un término que ha surgido del uso constante en el ámbito internacional de los datos de evaluación y la necesidad de ayudar a los maestros a comprender y aplicar los procedimientos de evaluación en sus aulas de idiomas (Malone, 2013; Inbar-Lourie, 2013). Implica el...
Uloženo v:
Hlavní autor: | González, Elsa Fernanda |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
On-line přístup: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/63 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
PERCEPTIONS OF THE USE OF WEB 2.0 TOOLS IN SECOND LANGUAGE COLLABORATIVE WRITING
Autor: PÉREZ-AMARO, Elsa Guadalupe
Vydáno: (2021) -
Assessment of digital skills proficiency in the training process of bachelor's degree students: perception of academics in the education area at UAT.
Autor: Ruiz Olivares, Noel, a další
Vydáno: (2023) -
Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform
Autor: Roux, Ruth
Vydáno: (2018) -
Perceptions about the e-portfolios and assessment rubric
Autor: Garza Zamudio, Alma Delia, a další
Vydáno: (2021) -
Teacher training in Latin America: between reproduction and resistance.
Autor: Ávila Sánchez, Rocío Jazmín, a další
Vydáno: (2022)