Motivation, and emotions, a key factor in reading comprehension in the university
El estudio de la comprensión lectora ha cobrado relevancia en la actualidad. El objetivo de este trabajo consiste en identificar si la motivación y las emociones del individuo afectan su comprensión lectora. Se construyó una muestra re- presentativa de 300 estudiantes de la FCAV a quienes se les rea...
保存先:
| 主要な著者: | Espino-Dragustinovis, Delia, Sánchez-Tovar, Yesenia |
|---|---|
| フォーマット: | Online |
| 言語: | spa |
| 出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
| オンライン・アクセス: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/34 |
| タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
University Comprehensive Community Liaison (Pivuc): a linkage program to underserved areas to improve the quality of inputs that are required at the professional level and increase the competitiveness of universities
著者:: Mendoza-Juárez, Sara, 等
出版事項: (2011) -
Development of a comprehensive financial literacy scale
著者:: Rojas-Vargas, Nuria Patricia, 等
出版事項: (2020) -
Socio-emotional skills and their relationship with educational achievement in high school students
著者:: Treviño Villarreal, Diana Carolina, 等
出版事項: (2019) -
Modern physics and social sciences. A comprehensive model in the study of stress and diseases
著者:: De Luca, Adriano, 等
出版事項: (2007) -
The plants of Doñana national park’s marisma (Spain): a key element for conservation of an emblematic european wetland
著者:: García-Murillo, Pablo, 等
出版事項: (2014)