Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
保存先:
第一著者: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
オンライン・アクセス: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
著者:: Mendoza-Cavazos, Yolanda
出版事項: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
著者:: Rodríguez-González, Marcela, 等
出版事項: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
著者:: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, 等
出版事項: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
著者:: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, 等
出版事項: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
著者:: Shiels Salvador, Angélica Leticia
出版事項: (2022)