Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
Accès en ligne: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
par: Mendoza-Cavazos, Yolanda
Publié: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
par: Rodríguez-González, Marcela, et autres
Publié: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
par: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, et autres
Publié: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
par: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, et autres
Publié: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
par: Shiels Salvador, Angélica Leticia
Publié: (2022)