Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
On-line přístup: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
Autor: Mendoza-Cavazos, Yolanda
Vydáno: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
Autor: Rodríguez-González, Marcela, a další
Vydáno: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
Autor: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, a další
Vydáno: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
Autor: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, a další
Vydáno: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
Autor: Shiels Salvador, Angélica Leticia
Vydáno: (2022)