Disability and inclusion in higher education
Inclusion and equity have been one of the priority topics of education systems throughout the world to address the diversity of students, including people with disabilities. This report is part of a larger project which purpose is to generate a theorical construction from the perspective...
Enregistré dans:
| Auteur principal: | Espinosa Barajas, Jeny Haideé |
|---|---|
| Format: | Online |
| Langue: | spa |
| Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2019
|
| Accès en ligne: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/152 |
| Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
par: Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, et autres
Publié: (2021) -
Future of ICT for inclusive education
par: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et autres
Publié: (2019) -
Higher Education in Mexico
par: Navarro Leal, Marco Aurelio
Publié: (2019) -
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
par: Jeny Espinosa, et autres
Publié: (2021) -
Environmental education in higher education: Significance in architecture studies
par: Alonso-Gatell, Aymee, et autres
Publié: (2017)