Analysis and discussion of educational policy
La reseña del libro Política educativa, actores y pedagogía, alude a la primera edición de la obra, misma que fue publicada por Plaza y Valdés editores y la Sociedad Mexicana de Educación Comparada en abril de 2018. Fue coordinada por Carlos Ornelas, Marco Aurelio Navarro y Zaira...
Zapisane w:
1. autor: | Hernández Coló, María del Rosario |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
Dostęp online: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/108 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
THE GROUP OF DISCUSSION: THEORY AND PRACTICE
od: Izcara Palacios, Simón Pedro, i wsp.
Wydane: (2019) -
Emerging educational policy based on two indicators: monitoring the views of graduates and employers
od: Hermosillo-Richartt, Humberto, i wsp.
Wydane: (2011) -
Policies for Innovation, Inclusion and ICT in the national educational plans of Belize, Guatemala and Honduras
od: Navarrete Cazales, Zaira, i wsp.
Wydane: (2022) -
Extended school time program in Tamaulipas as a policy for educational inclusion and equity
od: González-Galindo, Karina, i wsp.
Wydane: (2023) -
Theoretical-comparative analysis of entrepreneurial education in higher education institutions
od: Ortiz-Perez, Yaneth, i wsp.
Wydane: (2018)