Analysis and discussion of educational policy
La reseña del libro Política educativa, actores y pedagogía, alude a la primera edición de la obra, misma que fue publicada por Plaza y Valdés editores y la Sociedad Mexicana de Educación Comparada en abril de 2018. Fue coordinada por Carlos Ornelas, Marco Aurelio Navarro y Zaira...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Hernández Coló, María del Rosario |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
Accès en ligne: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/108 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
THE GROUP OF DISCUSSION: THEORY AND PRACTICE
par: Izcara Palacios, Simón Pedro, et autres
Publié: (2019) -
Emerging educational policy based on two indicators: monitoring the views of graduates and employers
par: Hermosillo-Richartt, Humberto, et autres
Publié: (2011) -
Policies for Innovation, Inclusion and ICT in the national educational plans of Belize, Guatemala and Honduras
par: Navarrete Cazales, Zaira, et autres
Publié: (2022) -
Extended school time program in Tamaulipas as a policy for educational inclusion and equity
par: González-Galindo, Karina, et autres
Publié: (2023) -
Theoretical-comparative analysis of entrepreneurial education in higher education institutions
par: Ortiz-Perez, Yaneth, et autres
Publié: (2018)