Analysis and discussion of educational policy
La reseña del libro Política educativa, actores y pedagogía, alude a la primera edición de la obra, misma que fue publicada por Plaza y Valdés editores y la Sociedad Mexicana de Educación Comparada en abril de 2018. Fue coordinada por Carlos Ornelas, Marco Aurelio Navarro y Zaira...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Hernández Coló, María del Rosario |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
Online Zugang: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/108 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
THE GROUP OF DISCUSSION: THEORY AND PRACTICE
von: Izcara Palacios, Simón Pedro, et al.
Veröffentlicht: (2019) -
Emerging educational policy based on two indicators: monitoring the views of graduates and employers
von: Hermosillo-Richartt, Humberto, et al.
Veröffentlicht: (2011) -
Policies for Innovation, Inclusion and ICT in the national educational plans of Belize, Guatemala and Honduras
von: Navarrete Cazales, Zaira, et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Extended school time program in Tamaulipas as a policy for educational inclusion and equity
von: González-Galindo, Karina, et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Theoretical-comparative analysis of entrepreneurial education in higher education institutions
von: Ortiz-Perez, Yaneth, et al.
Veröffentlicht: (2018)