Cytowanie według stylu APA (wyd. 7)

SILVA-TREVIÑO, G., HERNANDEZ, B. A. M., LEAL, E. T., & Rivas, J. G. D. (2021). La relación entre la calidad en el servicio, satisfacción del cliente y lealtad del cliente: Un estudio de caso de una empresa comercial en México.

Cytowanie według stylu Chicago (wyd. 17)

SILVA-TREVIÑO, GILBERTO, BARBARA AZUCENA MACIAS HERNANDEZ, EDGAR TELLO LEAL, i Jesús Gerardo Delgado Rivas. La Relación Entre La Calidad En El Servicio, Satisfacción Del Cliente Y Lealtad Del Cliente: Un Estudio De Caso De Una Empresa Comercial En México. 2021.

Cytowanie według stylu MLA (wyd. 8)

SILVA-TREVIÑO, GILBERTO, et al. La Relación Entre La Calidad En El Servicio, Satisfacción Del Cliente Y Lealtad Del Cliente: Un Estudio De Caso De Una Empresa Comercial En México. 2021.

Uwaga: Te cytaty mogą odróżniać się od wytycznej twojego fakultetu..