ALANIS, G. B., & ALDAPE, J. A. S. (2020). Estrategia de Mercadotecnia y su impacto en la identidad universitaria de las universidades del Noreste de México. Universidad Autónoma de Tamaulipas.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)ALANIS, GUILLERMO BALBOA, και JOSE ALFREDO SANCHEZ ALDAPE. Estrategia De Mercadotecnia Y Su Impacto En La Identidad Universitaria De Las Universidades Del Noreste De México. Universidad Autónoma de Tamaulipas, 2020.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)ALANIS, GUILLERMO BALBOA, και JOSE ALFREDO SANCHEZ ALDAPE. Estrategia De Mercadotecnia Y Su Impacto En La Identidad Universitaria De Las Universidades Del Noreste De México. Universidad Autónoma de Tamaulipas, 2020.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.