La Percepción Del E-Marketing Desde La Óptica De La Gerencia Y El Consumidor En El Restaurante Las Viandas De Cd. Victoria, Tamps.
La Percepción Del E-Marketing Desde La Óptica De La Gerencia Y El Consumidor En El Restaurante Las Viandas De Cd. Victoria, Tamps.
Gorde:
Egile nagusia: | |
---|---|
Beste egile batzuk: | |
Formatua: | Tesis Maestria |
Hizkuntza: | Español[ 65] |
Argitaratua: |
2017
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://riuat.uat.edu.mx/handle/123456789/1580 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Gaia: | La Percepción Del E-Marketing Desde La Óptica De La Gerencia Y El Consumidor En El Restaurante Las Viandas De Cd. Victoria, Tamps. |
---|