MIRELES, A. B. R., & FERNANDEZ, F. G. (2017). La Percepción Del E-Marketing Desde La Óptica De La Gerencia Y El Consumidor En El Restaurante Las Viandas De Cd. Victoria, Tamps.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)MIRELES, AIDA BELEM REYES, και FRANCISCO GARCIA FERNANDEZ. La Percepción Del E-Marketing Desde La Óptica De La Gerencia Y El Consumidor En El Restaurante Las Viandas De Cd. Victoria, Tamps. 2017.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)MIRELES, AIDA BELEM REYES, και FRANCISCO GARCIA FERNANDEZ. La Percepción Del E-Marketing Desde La Óptica De La Gerencia Y El Consumidor En El Restaurante Las Viandas De Cd. Victoria, Tamps. 2017.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.