Análisis De La Calidad De Los Servicios De Una Institución Pública Certificada Por Iso 9001:2008: Un Estudio Basado En La Percepción De Los Usuarios

Análisis De La Calidad De Los Servicios De Una Institución Pública Certificada Por Iso 9001:2008: Un Estudio Basado En La Percepción De Los Usuarios

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: TANIA ARELY CORONADO RICARDO
Άλλοι συγγραφείς: JESUS LAVIN VERASTEGUI
Μορφή: Tesis Maestria
Γλώσσα:Español[ 65]
Έκδοση: 2017
Θέματα:
Iso
Διαθέσιμο Online:http://riuat.uat.edu.mx/handle/123456789/1578
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!