Análisis De La Calidad De Los Servicios De Una Institución Pública Certificada Por Iso 9001:2008: Un Estudio Basado En La Percepción De Los Usuarios
Análisis De La Calidad De Los Servicios De Una Institución Pública Certificada Por Iso 9001:2008: Un Estudio Basado En La Percepción De Los Usuarios
Sábháilte in:
| Príomhchruthaitheoir: | |
|---|---|
| Rannpháirtithe: | |
| Formáid: | Tesis Maestria |
| Teanga: | Español[ 65] |
| Foilsithe / Cruthaithe: |
2017
|
| Ábhair: | |
| Rochtain ar líne: | http://riuat.uat.edu.mx/handle/123456789/1578 |
| Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Bí ar an gcéad duine le trácht a dhéanamh!