Citace podle APA (7th ed.)

NOLASCO, K. A. A., Abrego, D., & QUINTERO, J. M. M. (2017). Análisis de la percepción de uso de las redes sociales como herramienta de marketing en las MiPYMES de Tamaulipas, México.

Citace podle Chicago (17th ed.)

NOLASCO, KARINA ABIGAIL ALDAPE, Demian Abrego, a JOSE MELCHOR MEDINA QUINTERO. Análisis De La Percepción De Uso De Las Redes Sociales Como Herramienta De Marketing En Las MiPYMES De Tamaulipas, México. 2017.

Citace podle MLA (8th ed.)

NOLASCO, KARINA ABIGAIL ALDAPE, et al. Análisis De La Percepción De Uso De Las Redes Sociales Como Herramienta De Marketing En Las MiPYMES De Tamaulipas, México. 2017.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..