Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Saved in:
| 主要作者: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| 格式: | Online |
| 語言: | eng |
| 出版: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| 在線閱讀: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| 標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
由: Fernández Lamarra, Norberto
出版: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
由: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
出版: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
由: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
出版: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
由: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
出版: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
由: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
出版: (2020)