Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Sparad:
| Huvudupphovsman: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Materialtyp: | Online |
| Språk: | eng |
| Publicerad: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Länkar: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
av: Fernández Lamarra, Norberto
Publicerad: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
av: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Publicerad: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
av: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Publicerad: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
av: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Publicerad: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
av: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Publicerad: (2020)