Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Shranjeno v:
| Glavni avtor: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Format: | Online |
| Jezik: | eng |
| Izdano: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Online dostop: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Oznake: |
Označite
Brez oznak, prvi označite!
|
Podobne knjige/članki
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
od: Fernández Lamarra, Norberto
Izdano: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
od: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Izdano: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
od: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Izdano: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
od: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Izdano: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
od: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Izdano: (2020)