Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Sábháilte in:
| Príomhchruthaitheoir: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Formáid: | Online |
| Teanga: | eng |
| Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Rochtain ar líne: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
de réir: Fernández Lamarra, Norberto
Foilsithe / Cruthaithe: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
de réir: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
de réir: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
de réir: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
de réir: Caballero-Rico, Frida Carmina, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2020)