Technology and knowledge management: broadening the borderline of educational practice
En los últimos años, la velocidad a la cual viajan el conocimiento y la información ha acelerado la incorporación de la tecnología en la educación, propiciando con ello el desarrollo de innovaciones que están moviendo las fronteras de la práctica educativa, en particular de la educación superior hac...
Enregistré dans:
| Auteur principal: | Erosa-Martín, Victoria E. |
|---|---|
| Format: | Online |
| Langue: | eng |
| Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2007
|
| Accès en ligne: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/453 |
| Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Innovation in education: management, curriculum and technologies
par: Fernández Lamarra, Norberto
Publié: (2019) -
Strategies for technological change: experiences in the Mexican public sector
par: Erosa-Martín, Victoria Eugenia, et autres
Publié: (2009) -
Defensive barriers in knowledge management at the Universidad Autónoma de Tamaulipas
par: Aguirre-Ramírez, Héctor Gabino, et autres
Publié: (2018) -
The relationship of knowledge management (KM) and organizational culture (OC): A theoretical review
par: Magdaleno Elizondo, José Guadalupe, et autres
Publié: (2020) -
Analysis of knowledge generation in the El Cielo Biosphere Reserve, Mexico, and the link to its management program
par: Caballero-Rico, Frida Carmina, et autres
Publié: (2020)