UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | eng |
Vydáno: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
On-line přístup: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
Autor: Martínez Guevara, José Luis, a další
Vydáno: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
Autor: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, a další
Vydáno: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
Autor: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Vydáno: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
Autor: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, a další
Vydáno: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
Autor: Garza Puente, Diana Guadalupe
Vydáno: (2018)