UAT students create educational games to learn English language
A través de juegos didácticos se impartirá fácilmente el idioma inglés, ya que alumnos de la Licenciatura en Lingüística Aplicada de la Universidad Autónoma de Tamaulipas, UAT, diseñaron 14 productos para apoyar a estudiantes de los diversos niveles escolares en el aprendizaje de esta segunda lengua...
Guardat en:
Autors principals: | Rodriíguez-Wong, Adriana, Hernández-Macías, Margarita |
---|---|
Format: | Online |
Idioma: | eng |
Publicat: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2009
|
Accés en línia: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/352 |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
AUTONOMOUS LEARNING AND METACOGNITIVE STRATEGIES: ITS IMPLICATIONS ON THE IMPROVEMENT OF ENGLISH LANGUAGE LEARNING IN ELEMENTARY EDUCATION
per: Martínez Guevara, José Luis, et al.
Publicat: (2016) -
Conversational agent as a support tool for learning C Language
per: Vázquez-Aragón, Ma. Rosario, et al.
Publicat: (2024) -
International academic mobility in the perception of students of English
per: Carranza de Mendoza, Martha Patricia
Publicat: (2018) -
Comparative study of learning analytics techniques to predict student academic performance in higher education
per: Acosta-Gonzaga, Elizabeth, et al.
Publicat: (2020) -
Conjugation of Skills to learn in the development of university students
per: Garza Puente, Diana Guadalupe
Publicat: (2018)