A study on figurative non-verbal creativity by motor activation of left hand.
This study investigated the impact of the use of the left hand on the non-verbal figurative creativity test of Torrance in higher education students. The participants were 40 students of the Universidad Autónoma de Tamaulipas in the 2018-1 School Period, formed in four groups: 10 right-handed women...
Guardado en:
| Autores principales: | Cantú Cervantes, Daniel, Baca Pumarejo, José Rafael, Amaya Amaya, Arturo, Lera Mejía, Jorge Alfredo |
|---|---|
| Formato: | Online |
| Lenguaje: | spa |
| Publicado: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2019
|
| Acceso en línea: | https://revistapcc.uat.edu.mx/index.php/RPC/article/view/282 |
| Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Model for the reinforcement of learning with mobile devices
por: Cantú-Cervantes, Daniel, et al.
Publicado: (2019) -
Modelo para el reforzamiento del aprendizaje con dispositivos móviles
por: Daniel Cantú Cervantes, et al.
Publicado: (2021) -
Hemispheric specialization and laterality studies
por: Cantú Cervantes, Daniel, et al.
Publicado: (2017) -
USO DE DISPOSITIVOS MÓVILES PARA FAVORECER LA MOTIVACIÓN DURANTE LA LECTURA EN EDUCACIÓN PRIMARIA
por: CANTÚ-CERVANTES, Daniel, et al.
Publicado: (2021) -
Clinical practice guidelines. Managing non-serious dengue and evidence and recommendations of serious dengue
por: Rosales-Velázquez, Jacob, et al.
Publicado: (2009)